Kampania na Facebooku

No cóż, pierwsze koty za płoty. Kampania na Facebooku w ogóle nie ruszyła, 10 dni zero rezultatu. Trzeba było ją usunąć. Coś zrobiłem nie tak, przypuszczam, że ustawiłem zbyt niską stawkę za kliknięcie. Ale nie jestem pewien.

W to miejsce odpaliłem drugą kampanię na produkt forexowy. Tym razem na rynek polski. O wiele lepieje, bo w ogóle ruszyła. Po pierwszym tygodniu, wskaźnik CTR wynosi 0,017%. Mało, ale to dobrze, że kampania poszła w ruch. No i najważniejsze. Nie wiem, czy to wynik kampanii, czy zbieg okoliczności, ale na koncie w programie partnerskim Cnebpoints pojawiła się prowizja: 26,44 PLN !

Wow. A wydałem na razie 16 PLN. Zobaczymy jak będzie dalej, może wstrzymam tę kampanię i puszczę nową z jakimś lepszym tekstem. Spróbuje coś potestować. Ważne, że coś już się dzieje.

This entry was posted in Facebook, Ruch and tagged , . Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>