Kampania na Facebooku

No cóż, pierwsze koty za płoty. Kampania na Facebooku w ogóle nie ruszyła, 10 dni zero rezultatu. Trzeba było ją usunąć. Coś zrobiłem nie tak, przypuszczam, że ustawiłem zbyt niską stawkę za kliknięcie. Ale nie jestem pewien.

W to miejsce odpaliłem drugą kampanię na produkt forexowy. Tym razem na rynek polski. O wiele lepieje, bo w ogóle ruszyła. Po pierwszym tygodniu, wskaźnik CTR wynosi 0,017%. Mało, ale to dobrze, że kampania poszła w ruch. No i najważniejsze. Nie wiem, czy to wynik kampanii, czy zbieg okoliczności, ale na koncie w programie partnerskim Cnebpoints pojawiła się prowizja: 26,44 PLN !

Wow. A wydałem na razie 16 PLN. Zobaczymy jak będzie dalej, może wstrzymam tę kampanię i puszczę nową z jakimś lepszym tekstem. Spróbuje coś potestować. Ważne, że coś już się dzieje.