Statystyka promocji na Facebooku

Postanowiłem wrzucić i pokazać statystykę jednej z reklam, którą zrobiłem testowo na facebooku. Jak na pierwszą kampanię, to CTR wyszedł chyba niezły. Ale jak się okazuje, łatwiej jest zrobić dobry CTR niż coś sprzedać, bo konwersja wyniosła … 0%. Tak nic się nie sprzedało :-)

statystyka reklamy FB

Jak widzicie wystartowałem ze stawką 1,22 PLN,  a skończyłem na 0,09 PLN. Co to oznacza? , ano to, że reklama była dobrze zrobiona i była skuteczna w sensie klikalności, natomiast produkt, który promowała / miała sprzedać była:

a) albo słaby

b) albo za drogi
W moim przypadku chyba jedno i drugie. Produkt był promowany metodą Direct Linking i skłaniam się bardziej ku twierdzeniu, że jego cena przeważyła, bowiem kosztował ponad 150 PLN, a pamiętam ze szkoleń Adriana Kołodzieja, że do bezpośredniej promocji powinien być produkt tani, nie więcej niż 50 PLN.

Zobaczymy jak będzie dalej

 

This entry was posted in Facebook, Ruch and tagged , , . Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>