Statystyka promocji na Facebooku

Postanowiłem wrzucić i pokazać statystykę jednej z reklam, którą zrobiłem testowo na facebooku. Jak na pierwszą kampanię, to CTR wyszedł chyba niezły. Ale jak się okazuje, łatwiej jest zrobić dobry CTR niż coś sprzedać, bo konwersja wyniosła … 0%. Tak nic się nie sprzedało 🙂

statystyka reklamy FB

Jak widzicie wystartowałem ze stawką 1,22 PLN,  a skończyłem na 0,09 PLN. Co to oznacza? , ano to, że reklama była dobrze zrobiona i była skuteczna w sensie klikalności, natomiast produkt, który promowała / miała sprzedać była:

a) albo słaby

b) albo za drogi
W moim przypadku chyba jedno i drugie. Produkt był promowany metodą Direct Linking i skłaniam się bardziej ku twierdzeniu, że jego cena przeważyła, bowiem kosztował ponad 150 PLN, a pamiętam ze szkoleń Adriana Kołodzieja, że do bezpośredniej promocji powinien być produkt tani, nie więcej niż 50 PLN.

Zobaczymy jak będzie dalej